Novinky

  • 25.04.2023 Bad Policisté zjistili 2800 přestupků během akce, při které se zaměřili na dodržování rychlosti.

  • 23.04.2023 Good Soud v USA rozhodl, že autopilot automobilky Tesla při nehodě v roce 2019 neselhal.

  • 14.02.2023 Bad Ve věku 97 let zemřel čestný předseda společnosti Toyota Motor Corporation Dr.Soichiro Toyoda, který byl synem zakladatele společnosti.

Facebook Instagram

Brýle pomohou odhalit závady

Brýle pomohou odhalit závady

Zákazník vidí, co se s jeho autem v servisu děje

Lexus v současné době testuje speciální brýle, které mají zaměstnancům servisů pomoci odhalit závady vozu. Pilotní projekt probíhá v Itálii, Španělsku, Francii, Anglii a Německu. Potrvá až do konce prosince.

Vše stojí na brýlích HMT-1 od firmy RealWear. Obraz z vestavěné kamery se přenáší v reálném čase pomocí bezdrátové sítě nebo Bluetooth rozhraní a lze jej zobrazit na displeji počítače nebo tabletu kdekoli na světě. Pracovník tak má možnost ukázat zákazníkovi podvozek automobilu, aniž by ten musel ulehnout pod auto na zvedáku. V brýlích jde snadno zobrazit každý detail opravovaného vozu, a to z jakéhokoli úhlu.

 

Zákazník může sledovat, jak oprava jeho vozu probíhá

 

HMT-1 tvoří miniaturní tablet se systémem Android, umístěný na pohyblivém rameni v zorném poli uživatele. Je vybavený kamerou, mikrofonem, reproduktorem a také hlasovým ovládáním. Zařízení je odolné vůči vodě, prachu a nárazu – zvládne i pád z výšky nebo na beton.

Pokud zákazník přichází třeba s problémem, který má vliv na bezpečnost, obvykle to vyžaduje konzultaci experta z naší evropské centrály. Za této situace nové řešení eliminuje potřebu jeho přítomnosti, protože pomocí brýlí s rozšířenou realitou může vše vyřídit na dálku, rychle a účinně,” uvedl Jens Brech, ředitel oddělení poprodejního servisu Toyota Deutschland GmbH.

Komentáře ke článku