Přidáte se k nám?
Mona Lisa propagovala technologii BMW
Jedinečná instalace v Paříži
Vskutku neotřelou reklamní kampaň spustila německá automobilka BMW. Za účelem propagace technologie inteligentního osobního asistenta spojila síly se slavným obrazem Leonarda da Vinciho Mona Lisa.
Reprodukce tohoto klíčového díla světového malířství stála od 1. do 3. října před pařížským Centrem Georgese Pompidoua a odpovídala na různé otázky kolemjdoucích (ovšem pouze ve vztahu k novému BMW trojkové řady). Dělo se tak v rámci účasti BMW na právě probíhajícím autosalonu ve francouzské metropoli.
Oproti originálu ovšem Mona Lisa poněkud vyrostla. LED displej, na němž byla zobrazena, byl totiž 10 metrů vysoký a 7,5 metru široký. Celá konstrukce, jejíž instalace zabrala čtyři dny, vážila 36 tun.
S Monou Lisou si bylo možné tentokrát i popovídat
Renesanční krasavice byla schopna hýbat obličejem a rukama a konverzovat ve francouzštině, angličtině a němčině. Neopomněla zdůraznit, že má ráda automobily, a zejména právě BMW řady 3 Sedan se zabudovaným inteligentním osobním asistentem.
Na oživlou Monu Lisu se bylo možné podívat i prostřednictvím sociálních sítí.
Komentáře ke článku