Novinky

  • 25.04.2023 Bad Policisté zjistili 2800 přestupků během akce, při které se zaměřili na dodržování rychlosti.

  • 23.04.2023 Good Soud v USA rozhodl, že autopilot automobilky Tesla při nehodě v roce 2019 neselhal.

  • 14.02.2023 Bad Ve věku 97 let zemřel čestný předseda společnosti Toyota Motor Corporation Dr.Soichiro Toyoda, který byl synem zakladatele společnosti.

Facebook Instagram

Renault Kadjar prošel modernizací

Renault Kadjar prošel modernizací

Dynamičtější vzhled, nově řešený interiér a úspornější motory

Renault Kadjar je jeden z nejúspěšnějších modelů segmentu kompaktních SUV. Od roku 2015 se jej ve světě prodalo téměř 500 000 kusů. Modernizovaná verze má dynamičtější a modernější vzhled.

Renault Kadjar Phase II

Je vybavena novou generací motorů Renault s nejmodernějšími technologiemi řízení snižování emisí. Motor 1,3 TCe GPF, vyvinutý ve spolupráci Aliance Renault-Nissan s koncernem Daimler, byl poprvé použit u modelové řady Scénic a následně u Capturu a Mégane. Je vybaven filtrem pevných částic (GPF) s mikroporézní buničinovou konstrukcí, který se v pravidelných intervalech automaticky regeneruje.

Motor je k dispozici ve dvou verzích: TCe 140 GPF/103 kW s přímo řazenou převodovkou a  TCe 160 GPF/117 kW s přímo řazenou nebo dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC.

Renault Kadjar Phase II

Turbodiesely Blue dCi jsou vybavené systémem selektivní katalytické redukce (SCR) pro následné zpracování oxidů dusíku (NOx). Osvědčený motor 1,5 l Blue dCi 115/85 kW ve srovnání s předchozí generací nabízí vyšší výkon i točivý moment a funkci Overboost. Vrcholem nabídky je nový motor 1,7 l Blue dCi 150/110 kW, který se kombinuje výhradně s přímo řazenou převodovkou a pohonem 4x4, těžícím ze zkušeností aliančního partnera Nissanu.

U verzí s pohonem předních kol je za příplatek k dispozici systém řízení trakce Extended Grip, který usnadňuje pohyb na bahnitých, zasněžených a písčitých cestách.

Renault Kadjar Phase II

Pro jízdu v terénu Kadjar využívá výhodu velkorysé světlé výšky 200 mm a adekvátních nájezdových úhlů vepředu (17°) i vzadu (25°).

Interiér doznal výrazné proměny, když se víc sjednotil s ostatními modelovými řadami značky. Uprostřed přístrojové desky se nachází nový displej multimediálního a navigačního systému R-Link 2, po stranách jsou umístěna dotyková tlačítka.

Renault Kadjar Phase II

Zavazadlový prostor o objemu 472 litrů je jeden z nejobjemnějších v segmentu. Zadní asymetricky dělené opěradlo se dá snadno sklopit díky madlům Easy Break. Využitelný objem se tak zvětší až na 1478 l. Díky možnosti sklopit do roviny opěradlo u sedadla spolujezdce je možné naložit předměty dlouhé až 256 cm.

Kadjar se vyrábí, stejně jako Mégane a Mégane Grandtour, ve španělské Palencii. Základní cena za verzi Zen TCe 140 GPF začíná na 529 900 Kč. Základní výbava Zen zahrnuje mj. bezklíčkové otevírání, klimatizaci, elektricky ovládanou parkovací brzdu, hands free kartu Renault, zadní parkovací senzory, elektricky ovládaná vnější zrcátka nebo sedmnáctipalcová litá kola a k tomu pětiletou záruku Renault.

 

Komentáře ke článku