Přidáte se k nám?
Auto Palace patří znovu mezi Superbrands
Skupina zabodovala i v soutěži Marketér roku
Společnost Auto Palace obhájila i v roce 2019 zisk ocenění Superbrands. To se v ČR udělovalo letos již pošesté.
Jeho držitelé prošli výběrovým řízením, na jehož konci rozhodovala expertní komise tvořená profesionály z obchodu, komunikace, marketingu a médií. Rozhodujícím kritériem byla úroveň budování povědomí a hodnot značky.
Ocenění Superbrands předal Stanislavu Perknerovi (vpravo) Roman Sovják, ředitel Superbrands pro Českou republiku.
„Už loni jsme se Superbrands intenzivně pracovali v různých marketingových kanálech. Kromě klasického PR jsou například pečetě Superbrands součástí emailových podpisů všech našich 600 zaměstnanců. Na pobočkách jsou vystaveny diplomy a plakáty, loga jsme zařadili na webové stránky a opatřili jimi klientské tištěné materiály, kupříkladu letáky nebo prodejní desky. Superbrands nám rovněž pomáhá při náboru zaměstnanců a dojednávání flotilových obchodů,“ uvedl Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.
Současně uspěla skupina Auto Palace také v soutěži Marketér roku, pořádané Českou marketingovou společností (ČMS). Cenu jejího prezídia získal již zmíněný Stanislav Perkner (na titulním snímku) za projekt Virtuálního showroomu.
Komentáře ke článku