Novinky

  • 07.04.2020 Bad Podle sdružení AutoSAP ochromila epidemie koronaviru 90 % autoprůmyslu u nás

  • 06.04.2020 Neutral Ve V. Británii uspěla kolektivní žaloba na Volkswagen kvůli falšování množství emisí

  • 06.04.2020 Neutral Automobilka Ford přeruší výrobu v Evropě nejméně do 4. května

Facebook Instagram

Byla to pecka!

Byla to pecka!

Povedená kampaň Das WeltAuto

Crossmediální kampaň s hashtagovou injektáží na program Das WeltAuto, zaměřený na použité vozy koncernu Volkswagen, získala Zlatou pecku. Soutěž kreativity v propagační činnosti již 25 let pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.

Projekt zahrnoval tiskové zprávy, reportáže, sociální média (například profily Das WeltAuto nebo Barbory Polákové na Facebooku a Instagramu), příspěvky, prezentace a spoty na internetu. Součástí byly také koncertní turné hlavní tváře Barbory Polákové s názvem Poď si Tour 2019 a branding.

Kampaň Das WeltAuto připravila mediální agentura PHD/FUSE ve spolupráci s FTV Prima a Mediaclubem.

Komentáře ke článku