Novinky

  • 18.10.2019 Neutral Zelení chtějí v Německu prosadit rychlostní limity 130 km/h pro německé dálnice.

  • 17.10.2019 Neutral Korea chce do roku 2030 dosáhnout podíl 33 % prodeje elektrifikovaných vozidel.

  • 16.10.2019 Bad V Německu v posledních měsících dramaticky rostou ceny ojetých aut.

Facebook Instagram

Volkswagen mění přístup k marketingu

Volkswagen mění přístup k marketingu

Unikátní řešení s globálním dosahem

Volkswagen plánuje zvýšit svou marketingovou účinnost během dvou let o 30 %. To vše však se zachováním stávajícího ročního rozpočtu 1,5 miliardy eur. Zvýšit se má i podíl digitální reklamy, který má představovat téměř polovinu marketingových aktivit. Navýšení čeká i oslovování zákazníků prostřednictvím filmů a reklam, a to pětinásobně.

A jak toho dosáhnout? Od příštího roku plánuje Volkswagen spojit své čtyři strategické marketingové pozice, které jsou umístěny v Berlíně, New Yorku, brazilském São Paulu a v čínském Pekingu. Ty spolu mají spolupracovat a vytvořit tak globální marketingovou síť.

Volkswagen I.D. Buzz Cargo

Člen představenstva odpovědný za prodej Jürgen Stackmann prohlásil: „Naše značka musí být řízena šikovnějším a centralizovanějším způsobem. Díky novým partnerstvím dosáhneme v marketingu nevídané úrovně inovační síly. Díky tomuto širšímu zaměření a expanzi našich digitálních aktivit budeme nyní mnohem efektivnější. Tato důležitá marketingová změna se nejvíce projeví v příštím roce, kdy začneme zákazníkům nabízet naše elektrické modely z rodiny I.D.“

Změny v marketingu se zaměří na čtyři důležité oblasti. Tou první bude oblast nových produktů, do které patří např. osmá generace Volkswagenu Golf nebo již zmíněné elektromobily z rodiny I.D. Další oblastí jsou digitální platformy, do kterých patří třeba zajímavá služba Volkswagen We. Jedná se o propojení mezi automobily. Integrovaná služba poskytne řidiči doporučení ve správný okamžik na správném místě. 

Volkswagen up R-Line

Dalším pilířem je spolupráce v rámci sponzorských programů, jako je například podpora Německé fotbalové asociace (DFB) nebo Ligy mistrů UEFA. Toto odvětví prý také vyžaduje nový přístup k marketingovým aktivitám. Poslední oblastí je celkový design a vizuální prezentace značky. Omlazování Volkswagenu začne na jaře příštího roku.

Tyto čtyři pilíře mají shromáždit největší profesionály „pod jednou střechou“. Díky strategicky zvoleným místům mohou stovky zaměstnanců pracovat společně na projektech, které budou mít globální dosah. Toto řešení je světově unikátní.

Volkswagen chystá změny i v komunikaci se zákazníky. Každý dostane při prodeji své vlastní identifikační číslo, prostřednictvím kterého bude s automobilkou komunikovat. Tento patent by měl začít fungovat již během dvou let.

„Díky novému modelu prodeje budeme v budoucnu schopni komunikovat přímo se zákazníkem. Přímé kontakty byly v minulosti spíše záležitostí prodejců,“ dodal šéf marketingového oddělení pro osobní vozy Jochen Sengpiehl.

Komentáře ke článku