Novinky

  • 22.04.2019 Neutral Lotus, patřící čínskému holdingu Geely, připravuje superauto s elektrickým pohonem.

  • 20.04.2019 Neutral Nový Ford Kuga se v USA představuje jako Ford Escape a Lincoln Corsair.

  • 20.04.2019 Bad Zahájení sériové výroby elektromobilu Audi e-tron zpožďuje nedostatek akumulátorů.

Facebook Instagram

Toyota byla vidět během Super Bowlu

Toyota byla vidět během Super Bowlu

V reklamě jí hraje hvězda ženského amerického fotbalu

Nejsledovanějším televizním přenosem roku je v USA pravidelně Super Bowl, tedy finále ligy amerického fotbalu. Před obrazovky přitáhlo na sto milionů fanoušků.

To je pochopitelně i skvělá příležitost k umístění reklamy, ačkoliv její jedna sekunda vyjde v přepočtu na čtyři miliony korun. Využila ji i na americkém trhu velmi aktivní Toyota. 

Antoinette Harrisová byla angažována do reklamy Toyoty

Japonská automobilka spot tentokráte postavila na hráčce amerického fotbalu Antoinette „Toni“ Harrisové, která propaguje model Toyota RAV4 Hybrid.

Harrisová patří k největším hvězdám tohoto sportovního odvětví. Jako první v historii dostala stipendijní nabídku a jejím cílem je prosadit se i v mužské soutěži.

Komentáře ke článku

reklama
reklama