Novinky

  • 30.07.2025 Good Roman Roubíček představí na výstavě Racing Expo svůj závodní vůz Praga R1T

  • 30.07.2025 Neutral Dvě třetiny Čechů pijí ledovou kávu nejčastěji na čerpací stanici

  • 16.04.2025 Good Automotodrom Brno zahájil kompletní rekonstrukci Masarykova okruhu

Facebook Instagram

Zájem je hlavně o audio a digitální rádio

Zájem je hlavně o audio a digitální rádio

Více do infotainmentu investují majitelé Kamiqu

Škoda Auto zveřejnila informace o poptávce po prvcích infotainmentu u modelů Kamiq a Scala. Vyplývá z nich, že po nadstandardu častěji sahají čerství majitelé Kamiqu.

Ti se pro vrcholné provedení Amundsen rozhodli ve 41 procentech, pro nižší stupeň Bolero ve 49 procentech případů. U Scaly to bylo 28, respektive 50 procent. Virtuální kokpit byl u Kamiqu zvolen v 52 procentech, u Scaly ve 34 procentech. Za digitální rozhlasové vysílání DAB si připlatilo 65 procent vlastníků Kamiqu a 50 procent Scaly. Velký rozdíl nebyl v objednávkách Phone Boxu pro bezdrátové nabíjení chytrého telefonu (27 procent Kamiq, 25 procent Scala). 

Stále více majitelů vozů Škoda se rozhoduje pro Virtuální kokpit

Značný zájem přetrvává o kvalitní audio. Osm reproduktorů mělo namontováno 89 procent kamiqů a 81 procent scal. Zhruba osm procent uživatelů si pak doplnilo interiér svého SUV Kamiq volitelným Škoda Soundsystemem.

Komentáře ke článku