Přidáte se k nám?
Carsharing začínají využívat i firmy
Po prudkém poklesu se trh stabilizuje
Podle údajů společnosti Anytime začal po prudkém propadu znovu růst zájem o sdílení automobilů, tedy takzvaný carsharing.
Po zavedení celostátní karantény zaznamenala tato služba pokles poptávky o 42 procent. Současně téměř vymizely cesty mimo Prahu.
Anytime využívá flotilu vozů značky Hyundai
"Přibližně od Velikonoc se začal počet pronájmů každý týden navyšovat a téměř normální stav očekáváme v průběhu května. Zároveň v posledních čtrnácti dnech vidíme již téměř normální podíl jízd mimo hlavní město," uvedl ředitel Anytime v ČR Milan Beutl. Větší aktivitu vykazují zejména firemní subjekty, u nichž zřejmě dochází k odkladu nákupu vlastních nových vozidel.
Komentáře ke článku