Přidáte se k nám?
Toyota opět nejhodnotnější značkou v oboru
Byla vyčíslena na 30 miliard dolarů
Nejhodnotnější automobilovou značkou zůstává Toyota. Byla odhadnuta na 30 miliard dolarů. Vyplývá to z žebříčku BrandZTop 100, který sestavují reklamní agentura WPP a poradenská firma MilwardBrown.
Automobilky celkově zvýšily svou hodnotu o sedm procent. Největší zastoupení v první desítce však mají technologické a maloobchodní společnosti. Právě maloobchod byl loni nejdynamičtějším odvětvím s nárůstem o 35 procent. Následují pojišťovnictví s 34 procenty a technologie s 28 procenty.
V pořadí se nově objevilo osm subjektů, mezi nimi například přepravní aplikace Uber nebo výrobce sportovního vybavení Adidas. Celková hodnota stovky nejcennějších značek světa letos stoupla o rekordních 21 procent na 4,4 bilionu dolarů.
Komentáře ke článku