Novinky

  • 30.07.2025 Good Roman Roubíček představí na výstavě Racing Expo svůj závodní vůz Praga R1T

  • 30.07.2025 Neutral Dvě třetiny Čechů pijí ledovou kávu nejčastěji na čerpací stanici

  • 16.04.2025 Good Automotodrom Brno zahájil kompletní rekonstrukci Masarykova okruhu

Facebook Instagram

Toyota opět nejhodnotnější značkou v oboru

Toyota opět nejhodnotnější značkou v oboru

Byla vyčíslena na 30 miliard dolarů

Nejhodnotnější automobilovou značkou zůstává Toyota. Byla odhadnuta na 30 miliard dolarů. Vyplývá to z žebříčku BrandZTop 100, který sestavují reklamní agentura WPP a poradenská firma MilwardBrown.

Automobilky celkově zvýšily svou hodnotu o sedm procent. Největší zastoupení v první desítce však mají technologické a maloobchodní společnosti. Právě maloobchod byl loni nejdynamičtějším odvětvím s nárůstem o 35 procent. Následují pojišťovnictví s 34 procenty a technologie s 28 procenty.

V pořadí se nově objevilo osm subjektů, mezi nimi například přepravní aplikace Uber nebo výrobce sportovního vybavení Adidas. Celková hodnota stovky nejcennějších značek světa letos stoupla o rekordních 21 procent na 4,4 bilionu dolarů.

Komentáře ke článku