Novinky

  • 25.04.2023 Bad Policisté zjistili 2800 přestupků během akce, při které se zaměřili na dodržování rychlosti.

  • 23.04.2023 Good Soud v USA rozhodl, že autopilot automobilky Tesla při nehodě v roce 2019 neselhal.

  • 14.02.2023 Bad Ve věku 97 let zemřel čestný předseda společnosti Toyota Motor Corporation Dr.Soichiro Toyoda, který byl synem zakladatele společnosti.

Facebook Instagram

V co se může proměnit obyčejná oktávka

V co se může proměnit obyčejná oktávka

Tuning bezpečně! představuje Project Car 2018

Escape6 Prague Car Festival, který se uskuteční 1. a 2. září 2018 v areálu PVA v Praze-Letňanech, podporuje projekt Tuning bezpečně!

Jeho úkolem je předávat informace o úpravě automobilů široké veřejnosti, respektive ji upozornit na to, že tuning není záležitostí okolí ohrožujících šílenců. Pokud je samozřejmě prováděn kvalitně a v souladu s platnou legislativou. Naopak, profesionální zásahy zvyšují výkon a zlepšují jízdní vlastnosti a tím i podporují vyšší bezpečnost.

V expozici Tuningu bezpečně! na Escape6 Prague Car Festivalu bude vystaven také vzorový Project Car 2018 v podobě automobilu Škoda Octavia RS301. Vznikl v dílně generálního partnera projektu společnosti BSR Česká republika a Slovensko a návštěvníci výstavy o něj mohou i soutěžit.

Původně zcela běžný vůz s předním pohonem a motorem disponujícím 230 koňmi prošel řadou úprav. Nový software posunul výkon na hranici 301 koní a 421 N.m točivého momentu. Maximální rychlost byla zvýšena na 300 km/h. Sportovní nerezový výfukový systém obsahuje klapku, která dokáže měnit zvukový projev. Nahrazen byl rovněž zadní difuzor.

Project Car dostal kola z lehké slitiny od společnosti Barracuda Wheels. Hmotnost devatenáctipalcového ráfku činí pouze 9,3 kilogramu. Brzdové destičky EBC Brakes Yellowstuff mají stejně velké třmeny jako v běžné produkty, ale brzdný účinek je minimálně o 30 procent vyšší, a to i při nízké pracovní teplotě.

Došlo také na karbonové sání s nižší rezistencí. To vede k lepší reakci na plynový pedál. Sériový podvozek DCC zůstal zachován, ale nasadila se sada pružin od společnosti Eibach. Těžiště vozu tím kleslo o 20 milimetrů na přední a o 100 milimetrů na zadní nápravě.

 

 

 

Komentáře ke článku