Novinky

  • 26.06.2019 Bad Americké koncerny likvidují normální auta - další obětí GM bude od roku 2023 Camaro.

  • 24.06.2019 Neutral V roce 2020 má mít 26 % vozů taxi v Berlíně hybridní pohon.

  • 24.06.2019 Neutral Crossover Volkswagen T-Roc se bude od roku 2020 nabízet i s karoserií kabriolet.

Facebook Instagram

Giulia Quadrifoglio a Stelvio Quadrifoglio Alfa Romeo Racing

Giulia Quadrifoglio a Stelvio Quadrifoglio Alfa Romeo Racing

Speciální edice oslavující návrat značky do formule 1

Hvězdami expozice Alfy Romeo na mezinárodním autosalonu v Ženevě 2019 jsou limitované edice Giulia Quadrifoglio a Stelvio Quadrifoglio Alfa Romeo Racing, které oslavují slavnou závodní historii značky (od roku 1910) a její návrat do formule 1. Kromě mistra světa Kimiho Räikkönena usedne do monopostu týmu Alfa Romeo Racing také italský jezdec Antonio Giovinazzi.

Vozidla jsou ve stejných barvách jako monoposty C38 formule 1 týmu Alfa Romeo Racing. Tato speciální edice je charakteristická řadou detailů, jakými jsou například závodní sedadla Sparco s červeným prošíváním a skořepinou z uhlíkového kompozitu, hlavice automatické převodovky Mopar a volant v kombinaci kůže a Alcantary. Střecha je u modelu Giulia z uhlíkového kompozitu. Kola jsou leštěná litá, devatenáctipalcová u Giulie a dvacetipalcová u Stelvia, s červenými brzdovými třmeny. Vozy jsou vybaveny exkluzivním titanovým výfukovým systémem Akrapovič pro zvýraznění zvuku speciálně odladěného motoru 2,9 V6 Bi-Turbo.

Alfra Romeo Tribute

Obě vozidla doplňují tónovaná okna, adaptivní tempomat, prémiové audio Harman-Kardon či infotelematický systém Alfa Connect 3D Nav by Mopar s 8,8“ dotykovou obrazovkou, funkcemi zrcadlení chytrého telefonu a digitálním rádiem DAB.

Model Stelvio kombinuje motor 2,9 V6 Bi-Turbo s inovativním pohonem všech kol Q4. Obě vozidla používají Alfa Chassis Domain Control, který koordinuje všechny elektronické systémy pro poskytnutí co nejlepšího možného výkonu a maximálního potěšení z jízdy. Řídí specifické úkoly a současně je přiřazuje různým aktivním systémům, například pohonu všech kol Q4 (u Stelvia Quadrifoglio), vektorování točivého momentu Alfa Active Torque Vectoring, aktivnímu zavěšení Alfa Active Suspension, elektronické kontrole stability ESP a voliči jízdní dynamiky Alfa DNA Pro s funkcí Race.

Osmistupňová automatická převodovka ZF byla speciálně odladěná pro řazení v čase 150 milisekund v režimu Race. V závislosti na zvoleném režimu DNA optimalizuje plynulost a pohodlí jízdy za všech podmínek včetně cestování po městě a snižuje spotřebu paliva.

Pro sportovní SUV i sedan Alfy Romeo jsou v režimu Advanced Efficiency k dispozici systém elektronické deaktivace válců a funkce plachtění. Pro maximalizaci potěšení z jízdy jsou oba modely vybavené pádly řazení z odolného hliníku, která jsou integrovaná na sloupku volantu.

Alfra Romeo Tribute

Komentáře ke článku

reklama
reklama