Přidáte se k nám?
Nejhodnotnější automobilovou značkou je zase Toyota
Po dvouletém čekání jsou auta opět v nejlepší desítce
Časopis Forbes vytvořil žebříček nejhodnotnějších značek na světě - The World’s Most Valuable Brands. V první desítce se umístily ty nejznámější společnosti na zeměkouli – Apple, Google, Facebook nebo Coca-Cola. Mezi nimi byla i jedna japonská automobilka.
Stala se jí Toyota, která skončila na 9. místě. To je úspěch a posun k lepšímu. Loni se Toyota do první desítky ani nedostala, avšak v roce 2017 bylo umístění o stupínek lepší než nyní.
Podle Forbesu je nejhodnotnější automobilovou značkou Toyota
Zisk značky podle časopisu činí neskutečných 190 miliard amerických dolarů, přičemž do reklamy investuje necelých pět miliard amerických dolarů ročně.
Ve velkém za to Toyota vděčí úsilí, které vkládá do vývoje hybridů. Těch už se od představení prvního hybridního modelu Prius prodalo přes 15 milionů kusů. Dnes už si v hybridním provedení lze koupit téměř každý model Toyoty a Lexusu. V budoucnu bychom se měli dočkat i aut na vodík, na čemž Toyota usilovně pracuje.
Komentáře ke článku