
Přidáte se k nám?
Značka nabízí dotaci i operativní leasing
Dotace ve výši 100 000 Kč, operativní leasing bez akontace i půjčovna. To jsou výhody, které Volkswagen nabízí svým zájemcům o plug-in hybridní vozidla. Tyto možnosti platí jak pro osobní automobily, tak pro užitkové vozy.
„Přestože se říká, že člověk nemůže mít všechno, tak v případě našich modelů eHybrid to tak úplně neplatí,“ láká zákazníky Jakub Šebesta, vedoucí divize Volkswagen ve společnosti Porsche Česká republika. „Plug-in hybridní pohony nabízejí všechny výhody jak konvenčního spalovacího motoru, tak i bezemisního a tichého elektrického pohonu. Rád bych proto pozval všechny zájemce o udržitelnou mobilitu bez kompromisů do naší jedinečné půjčovny ID. for all, aby se o všech přednostech technologie přesvědčili v reálných podmínkách sami,“ dodává.
Cenové zvýhodnění 100 000 Kč je poskytováno v rámci aktuálního programu Volkswagen e-dotace na podporu elektromobility. Značka nabízí také operativní leasing. Při jeho využívání nemusí zákazník platit počáteční akontaci, hradí pouze pevně danou měsíční splátku. V ceně je zahrnuto pojištění, servis a další služby pro mobilitu. U modelu Tiguan začíná měsíční splátka na 9 640 Kč, u Golfu na 9 870 Kč, v případě Passatu je to 12 360 Kč a u Tayronu 12 540 Kč. Po skončení smluvního období může zákazník využívat nový vůz podle aktuální potřeby.
K dispozici je i půjčovna s názvem ID. for all, jejímž prostřednictvím si zájemci mohou plug-in hybridní vozy vyzkoušet na dobu 2 až 30 dnů. Cena za zapůjčení začíná na 899 Kč za den, liší se však podle modelu. Služby této půjčovny nabízejí čeští autorizovaní prodejci Volkswagenu.
Nabídka plug-in hybridních vozů Volkswagenu se skládá z těchto modelů – Golf, Passat, Tiguan, Tayron, Touareg, Caddy, Multivan a California. S výjimkou Touaregu využívají všechny tyto vozy druhou vylepšenou generaci systému eHybrid. Multivan, California a Touareg jsou vybaveny pohonem všech čtyř kol.
Druhá generace systému eHybrid se skládá z nového přeplňovaného zážehového čtyřválce 1.5 TSI evo2. Dále nechybí šestistupňová dvouspojková automatická převodovka eDSG, elektromotor a příslušné systémy napájení a elektronického řízení.
Pro většinu modelů jsou k dispozici dva výkonové stupně pohonu – první variantou je 150 kilowatt, potažmo 204 koní, druhou 200 kilowatt, respektive 272 koní. Užitkové modely Multivan a California, které jsou nabízeny od listopadu 2024, představují v tomto směru výjimky. Celkový systémový výkon plug-in hybridní jednotky u nich činí 180 kilowatt, potažmo 245 koní.
Oproti první generaci nabízí vylepšená verze eHybrid dvojnásobný dojezd v čistě elektrickém režimu. Většina modelů používá novou sadu akumulátorů s kapacitou 19,7 kilowatthodin, která vystačí na zhruba 100 kilometrů jízdy výhradně na elektřinu. Nejvyššího elektrického dojezdu dosahuje Golf se 144 kilometry.
Rychlejší je také nabíjení. Akumulátorovou baterii lze nyní nabít z 10 % na 80 % kapacity za 26 minut. Nabíjení je koncipováno jak pro střídavý proud s nabíjecím výkonem až 11 kilowatt, tak pro stejnosměrný proud s nabíjecím výkonem až 40 kilowatt.
Zdroj: Volkswagen Česká republika, úvodní foto: Volkswagen
Komentáře ke článku