Novinky

  • 25.04.2023 Bad Policisté zjistili 2800 přestupků během akce, při které se zaměřili na dodržování rychlosti.

  • 23.04.2023 Good Soud v USA rozhodl, že autopilot automobilky Tesla při nehodě v roce 2019 neselhal.

  • 14.02.2023 Bad Ve věku 97 let zemřel čestný předseda společnosti Toyota Motor Corporation Dr.Soichiro Toyoda, který byl synem zakladatele společnosti.

Facebook Instagram

Rinspeed míří do střední Evropy

Rinspeed míří do střední Evropy

Originální koncept Snap by se měl dočkat realizace

Příznivý ohlas na koncept Rinspeed Snap na veletrhu spotřební elektroniky CES 2018 v Las Vegas a na ženevském autosalonu vedl generálního ředitele společnosti Rinspeed Franka M. Rinderknechta k rozhodnutí tento projekt realizovat.

Neúnavný experimentátor Rinderknecht  ve svém kreativním týmu u konceptu Rinspeed Snap vyšel z myšlenky jednoduché výměny karoserie, vytvářející nové možnosti mobility. Přepravní buňka vytváří prostor pro aktivní využití času na cestě. Tento pracovní či obytný prostor lze snadno proměňovat podle potřeby a dá se využívat v pohybu i stacionárně. Tato buňka se umisťuje na podvozek poskytující potřebnou mobilitu.

Městská mobilita potřebuje nové impulsy a modely jako základ pro nacházení ideálních řešení problémů udržitelné dopravy. Udržitelnost dopravy je třeba chápat ve dvou úrovních: ekologické a efektivní,“ říká Rinderknecht.

K dosažení těchto cílů bude založena společnost Snap Motion. Ta má zajistit, aby vystavované koncepční vozidlo Snap nezůstalo jen jednorázovým exponátem, ale v budoucnu se tato idea rozvíjela až po přípravu jeho výroby. Termín „výroba“ je definován jako produkce malé flotily vozidel, která se stanou dokladem reálnosti konceptu a budou určena pro použití kdekoliv po světě. Paralelně k vývoji mechanické a elektronické části vozidla je třeba vyvinout a naprogramovat také příslušný ekosystém, který bude řídit využívání, dostupnost, údržbu a úhrady za použití.

Společnost Snap Motion bude mít dvě části - v Silicon Valley se budou řešit záležitosti softwaru a ve střední Evropě bude oddělení, které bude mít na starost hardware, aby se pod jednou střechou propojovalo to nejlepší z Ameriky i Evropy. Kde ve střední Evropě bude probíhat vývoj vozidla, zatím nebylo určeno.

 

 

Komentáře ke článku