Přidáte se k nám?
Reklamu vytvořila umělá inteligence
Originální prezentace Lexusu ES
Při příležitosti evropské premiéry manažerského sedanu ES představuje Lexus celosvětově první reklamu se scénářem sepsaným umělou inteligencí.
Spot Driven by Intuition o stopáži 60 sekund režíroval Kevin Macdonald, tvůrce snímků Poslední skotský král a Whitney a držitel Oskara za nejlepší dokumentární film Jeden den v září. Poprvé bude uveden 19. listopadu na kanálech Lexusu.
Celý základní děj a scénář byly vytvořeny umělou inteligencí, vyvinutou technickým partnerem Visual Voice ve spolupráci s agenturou The&Partnership a za podpory sady nástrojů a aplikací IBM Watson.
Výroba díla zahrnovala vznik speciální umělé inteligence pomocí dat, jakými jsou například upoutávky na luxusní modely za posledních 15 let, emocionálně zaměřené informace o tom, co nejsilněji oslovuje cílovou skupinu, a speciálně zadané poznatky o lidské intuici.
Komentáře ke článku