Novinky

  • 26.06.2019 Bad Americké koncerny likvidují normální auta - další obětí GM bude od roku 2023 Camaro.

  • 24.06.2019 Neutral V roce 2020 má mít 26 % vozů taxi v Berlíně hybridní pohon.

  • 24.06.2019 Neutral Crossover Volkswagen T-Roc se bude od roku 2020 nabízet i s karoserií kabriolet.

Facebook Instagram

Auto Palace patří znovu mezi Superbrands

Auto Palace patří znovu mezi Superbrands

Skupina zabodovala i v soutěži Marketér roku

Společnost Auto Palace obhájila i v roce 2019 zisk ocenění Superbrands. To se v ČR udělovalo letos již pošesté.

Jeho držitelé prošli výběrovým řízením, na jehož konci rozhodovala expertní komise tvořená profesionály z obchodu, komunikace, marketingu a médií. Rozhodujícím kritériem byla úroveň budování povědomí a hodnot značky.

Ocenění Superbrands předal Stanislavu Perknerovi (vpravo) Roman Sovják, ředitel Superbrands pro Českou republiku.

Už loni jsme se Superbrands intenzivně pracovali v různých marketingových kanálech. Kromě klasického PR jsou například pečetě Superbrands součástí emailových podpisů všech našich 600 zaměstnanců. Na pobočkách jsou vystaveny diplomy a plakáty, loga jsme zařadili na webové stránky a opatřili jimi klientské tištěné materiály, kupříkladu letáky nebo prodejní desky. Superbrands nám rovněž pomáhá při náboru zaměstnanců a dojednávání flotilových obchodů,“ uvedl Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

Současně uspěla skupina Auto Palace také v soutěži Marketér roku, pořádané Českou marketingovou společností (ČMS). Cenu jejího prezídia získal již zmíněný Stanislav Perkner (na titulním snímku) za projekt Virtuálního showroomu.

Komentáře ke článku

reklama
reklama