Novinky

  • 13.09.2019 Bad Fiasko autosalonu IAA ve Frankfurtu vedlo k rezignaci prezidenta VDA Bernharda Mattese.

  • 13.09.2019 Good Nadační fond Škoda Auto předal Klaudiánově nemocnici v Mladé Boleslavi 4 miliony korun.

  • 13.09.2019 Good Angela Merkelová slíbila německým automobilkám pomoc při zavádění elektromobility.

Facebook Instagram

Volkswagen odhalil nové logo

Volkswagen odhalil nové logo

Má dvojrozměrnou podobu

Volkswagen představil ve Frankfurtu nad Mohanem novou podobu svého loga. Má plochou, dvourozměrnou podobu, je čistější a bylo minimalizováno na své nejdůležitější prvky.

Je koncipováno pro digitální využití. Přechod na nový design bude dokončen v polovině roku 2020.

Tímto začíná pro Volkswagen nová éra,“ uvedl Jürgen Stackmann, člen představenstva, odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby. „Formulováním odlišného obsahu a novými produkty prochází značka zásadní transformací směrem k budoucnosti s neutrální bilancí emisí pro všechny. Nyní nastal správný okamžik k tomu, abychom zviditelnili nový postoj před celým světem.“ 

Na vývoji přepracované korporátní identity se významně podepsal šéfdesignér Volkswagenu Klaus Bischoff: „Vytvořili jsme autentickou komunikační platformu pro emocionální prezentaci elektromobility. Ukazujeme Volkswagen budoucnosti s motty digital first a no filter.

Realizace projektu proběhla za účasti všech oddělení společnosti zcela integrovaným způsobem v rekordní době devíti měsíců na základě inovativního vůdčího konceptu, který Volkswagen vytvořil speciálně k tomuto účelu. Na práci se celkem podílelo 19 interních týmů a 17 externích agentur.

Komentáře ke článku