Přidáte se k nám?
BMW nechalo přepracovat svá loga
Důraz na otevřenost a přímočarost
BMW má pro účely online a offline komunikace novou firemní identitu. Loga BMW, BMW i a BMW M byla kompletně přepracována a používají jiný logotyp a principy designu.
„Komunikační logo znamená otevřenost a přímočarost,“ uvedl Jens Thiemer, senior viceprezident pro zákazníky a značku BMW. „Více než kdy jindy chceme tuto průhlednou verzi použít k pozvání našich klientů k tomu, aby se stali součástí světa BMW. S vizuální suverenitou a grafickou flexibilitou se ve své komunikaci připravujeme na širokou škálu kontaktních bodů, a to jak online, tak offline.“
Proměnou projde i outdoorová prezentace značky
Globální spuštění bylo načasováno na 3. března 2020. Přechodné období potrvá mezi 3. březnem 2020 a 31. květnem 2021, kdy se aktuální logo bude používat vedle předchozího. Nebude však aplikováno na vozech ani v exteriérech a interiérech autorizovaných dealerů.
Komentáře ke článku