Novinky

  • 25.04.2023 Bad Policisté zjistili 2800 přestupků během akce, při které se zaměřili na dodržování rychlosti.

  • 23.04.2023 Good Soud v USA rozhodl, že autopilot automobilky Tesla při nehodě v roce 2019 neselhal.

  • 14.02.2023 Bad Ve věku 97 let zemřel čestný předseda společnosti Toyota Motor Corporation Dr.Soichiro Toyoda, který byl synem zakladatele společnosti.

Facebook Instagram

BMW nechalo přepracovat svá loga

BMW nechalo přepracovat svá loga

Důraz na otevřenost a přímočarost

BMW má pro účely online a offline komunikace novou firemní identitu. Loga BMW, BMW i a BMW M byla kompletně přepracována a používají jiný logotyp a principy designu.

Komunikační logo znamená otevřenost a přímočarost,“ uvedl Jens Thiemer, senior viceprezident pro zákazníky a značku BMW. „Více než kdy jindy chceme tuto průhlednou verzi použít k pozvání našich klientů k tomu, aby se stali součástí světa BMW. S vizuální suverenitou a grafickou flexibilitou se ve své komunikaci připravujeme na širokou škálu kontaktních bodů, a to jak online, tak offline.“

 

Proměnou projde i outdoorová prezentace značky

 

Globální spuštění bylo načasováno na 3. března 2020. Přechodné období potrvá mezi 3. březnem 2020 a 31. květnem 2021, kdy se aktuální logo bude používat vedle předchozího. Nebude však aplikováno na vozech ani v exteriérech a interiérech autorizovaných dealerů.

Komentáře ke článku