Novinky

  • 25.04.2023 Bad Policisté zjistili 2800 přestupků během akce, při které se zaměřili na dodržování rychlosti.

  • 23.04.2023 Good Soud v USA rozhodl, že autopilot automobilky Tesla při nehodě v roce 2019 neselhal.

  • 14.02.2023 Bad Ve věku 97 let zemřel čestný předseda společnosti Toyota Motor Corporation Dr.Soichiro Toyoda, který byl synem zakladatele společnosti.

Facebook Instagram

Enge jede po patnácti letech znovu Barumku

Enge jede po patnácti letech znovu Barumku

Tentokrát její část, určenou historikům

Tomáš Enge se opět představí českým fanouškům v akci. Spolu se svojí sestrou Lucií se postaví na start Star Rally Historic, která je součástí Mistrovství České republiky historiků.

Řídit bude Škodu 130 LR, se kterou jsme v poslední době spíše zvyklí vídat jeho otce Břetislava. Soutěž se jede v rámci populární Barum Rally Zlín, zařazené do evropského šampionátu. I s ní má náš dosud jediný pilot F1 svoje zkušenosti, byť staré již patnáct let. „Tehdy to pro mne byl nejtěžší absolvovaný podnik, a to nejen vzhledem k celkové délce rychlostních zkoušek přes 300 kilometrů, ale i startovnímu poli. Vždyť v něm bylo osmnáct vozů WRC. Rozjížděli jsme se opatrněji, až od druhé etapy jsem zrychloval. Přesto z toho bylo šesté místo celkově a ke konci i skvělý souboj s Karlem Trojanem,“ zavzpomínal Enge.

Letos na něj čeká osm měřených úseků v celkové délce 97,8 kilometru. Vše začne na páteční městské superspeciálce a v sobotu bude pokračovat dvojím průjezdem vložek Březová, Semetín a Rejnovice, které jednou doplní Kudlovice.

 

Tomáš Enge opět usedne do soutěžní stotřicítky

 

Chtěl jsem opět zkusit Barumku. Zejména jsem ale velice namlsal při minulém závodě v Pačejově. Prožili jsme tam s Luckou opravdu krásný víkend, a tak jsem začal přemýšlet, kde bych se mohl ještě svézt. Slovo dalo slovo, taťka nebyl proti a půjčil mně nejen svoji eLeRu, ale také spolujezdkyni, za což bych mu chtěl poděkovat,“ uvedl. „Nesmírně se těším na zlínskou superspeciálku. V roce 2003 se ještě nejela, a tak to pro mne bude premiéra. Co se týká nastavení vozu, nebudeme na něm zřejmě nic měnit. Problém byl zpočátku spíše ve mně, když jsem nevěděl, co vše si mohu a nemohu s ním dovolit. Postupně jsem si ale na stotřicítku zvykl.

Komentáře ke článku