Novinky

  • 25.01.2021 Bad Volkswagenu hrozí pokuta za neplnění emisních cílů Evropské unie

  • 25.01.2021 Neutral Průměrná cena ojetin v ČR stoupla loni o 2,5 % na 229 400 korun

  • 19.01.2021 Neutral Průměrná cena povinného ručení v ČR klesla v prosinci meziročně o 953 Kč na 6702 Kč

Facebook Instagram

Seat Tarraco

Seat Tarraco

Velké SUV konkurující Škodě Kodiaq

Seat Tarraco je velké SUV navržené a vyvinuté v Martorellu (Barcelona) a vyráběné ve Wolfsburgu (Německo).

Seat Tarraco

Třetí SUV značky Seat přijde s možností volby pěti nebo sedmi sedadel a bude uvedeno na trh na začátku roku 2019 se zahájením předprodeje v prosinci.

Tarraco je označení podle středomořského města Tarragona, historického a kulturního centra s mladým a dobrodružným duchem. Bylo vybráno ve veřejném hlasování více než 140 000 fanoušků, kteří se zúčastnili poslední fáze soutěže #SEATseekingName.

Nastavení adaptivních tlumičů DCC (Dynamic Chassis Control) je připraveno pro sportovní jízdu i maximální komfort při cestování. Řidič si může zvolit vlastní nastavení nebo nechat automatické, měnící charakteristiku pérování v závislosti na povrchu vozovky a jízdním stylu.

Seat Tarraco

Tarraco má délku 4735 mm a výšku 1658 mm. Design přídě s výraznější maskou chladiče naznačuje nový styl značky Seat. Ostře tvarované LED světlomety si zachovávají pro Seat charakteristický trojúhelníkový základní tvar. Tarraco v sériové výbavě linií Xcellence a Style používá výhradně techniku LED.

Zážehový čtyřválec 1,5 TSI má nejvyšší výkon 110 kW (150 k) a přes šestirychlostní přímo řazenou převodovku pohání přední kola. Motor 2,0 TSI má 140 kW (190 k). Je spojen se sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Drive. Turbodiesely 2.0 TDI jsou ve dvou výkonových verzích 150 a 190 k, spojeny se sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Drive. Verze se 150 k bude dostupná i se šestirychlostní přímo řazenou převodovku a pohonem předních kol.

V interiéru jsou 10,25“ přístrojový displej Seat Digital Cockpit a osmipalcová obrazovka s uživatelským rozhraním, na němž mají cestující přístup k rozsáhlému portfoliu služeb v oblasti konektivity.

Vůz bude přímým konkurentem Škody Kodiaq, s níž sdílí i stejnou platformu MQB-A s dlouhým rozvorem.

Seat Tarraco

Komentáře ke článku