Novinky

  • 30.07.2025 Good Roman Roubíček představí na výstavě Racing Expo svůj závodní vůz Praga R1T

  • 30.07.2025 Neutral Dvě třetiny Čechů pijí ledovou kávu nejčastěji na čerpací stanici

  • 16.04.2025 Good Automotodrom Brno zahájil kompletní rekonstrukci Masarykova okruhu

Facebook Instagram

Ojedinělé Mitsubishi L200 Rock Proof

Ojedinělé Mitsubishi L200 Rock Proof

Off-roadový speciál je pokračováním projektu Expedition

„Stejně jako před dvěma roky jsme pustili uzdu našim představám o dobrodružných výpravách za poznáním a rozhodli jsme se postavit ještě drsnější pickup pro práci i zábavu“, říká Marek Vodička, marketingový a PR manažer M Motors CZ.

Mitsubishi L200 Rock Proof

Mitsubishi L200 Rock Proof 2019 má pro cesty za dobrodružstvím zvýšený podvozek Oldman EMU, uzávěrku zadního i předního diferenciálu, speciální terénní pneumatiky Nokian M/T, ochranu spodku motoru, šasi i nádrže, šnorchl Safari, samonosný střešní stan ARB Kakadu a mnoho dalších doplňků. S tímto vozem se tedy dá vyrazit za zábavou do skutečného terénu v rumunských nebo albánských horách.

Mitsubishi L200 Rock Proof

Speciální nástavba ukrývá plno praktických pomůcek pro pobyt v přírodě i pracovní využití například v lese. Speciál Rock Proof tak mohou využít nejen cestovatelé, ale i lesníci, myslivci, těžaři, energetici nebo prostě každý, kdo potřebuje trávit čas tam, kam se jen tak někdo nedostane.

V nákladovém prostoru jsou mimo jiné kompresorová lednička ARB, nádrž na vodu, sprcha, kempovací vybavení (sekyra, pila nebo vařič), ale i popruhy na tahání a další potřebné pomůcky.

„Postavit takový vůz je sice náročné, ale je to splněný sen, který si vlastně může dopřát každý. Zákazníkům chceme vyjít vstříc, takže naše společnost nabízí také poradenství v případě, že projekt někoho zaujal a chce si postavit podobně upravený speciál,“ dodává Vodička.

Mitsubishi L200 Rock Proof

Základem vozu je Mitsubishi L200 Double cab s motorem 2,4 DiD, pětistupňovou automatickou převodovkou a pohonem 4x4 s redukcí a uzávěrkou mezinápravového i zadního diferenciálu. Podvozek Oldman EMU je zvýšený o 5 centimetrů a je přidaná pneumatická uzávěrka předního diferenciálu ARB airlock. Ve výbavě je vzduchový kompresor se zásobníkem a hadicí pro dofukování kol. Dalšími prvky vnější výbavy jsou přední a boční rámy, vpředu LED světelné rampy dole a nahoře, vzadu LED světlo. Ložná plocha je vybavena krytem Sportlid 180 (hardtop), plastovou vanou a kobercem, extra nosičem Thule na hardtopu a dalšími věcmi. Ve voze je navigace MGN.

Mitsubishi L200 Rock Proof

Komentáře ke článku