Novinky

  • 26.06.2019 Bad Americké koncerny likvidují normální auta - další obětí GM bude od roku 2023 Camaro.

  • 24.06.2019 Neutral V roce 2020 má mít 26 % vozů taxi v Berlíně hybridní pohon.

  • 24.06.2019 Neutral Crossover Volkswagen T-Roc se bude od roku 2020 nabízet i s karoserií kabriolet.

Facebook Instagram

Seat uspěl v České ceně za public relations

Seat uspěl v České ceně za public relations

Třetí místo pro projekt 3 země jednou ranou

Tuzemský dovozce automobilů Seat slavil v minulých dnech úspěch také na poli public relations. Projekt novinářské prezentace nových i historických vozidel této značky, nazvaný 3 země jednou ranou, získal třetí místo v rámci České ceny za PR.

Na slavnostním vyhlášení v Centru současného umění DOX převzali ocenění koordinátor marketingu a prodeje a PR komunikace značky Seat Filip Stoulil spolu s pracovnicemi spolupracující agentury AC&C Public Relations Zorkou Maškovou a Evou Bláhovou. 

V České ceně za PR obsadil Seat letos třetí místo

Seat a AC&C Public Relations slavily úspěchy i v minulých ročnících této prestižní soutěže. Na svém kontě už mají dvě první, jednu druhou a tři třetí příčky.

Komentáře ke článku

reklama
reklama