Novinky

  • 16.09.2019 Bad Při demonstracích před vstupy na autosalon IAA ve Frankfurtu bylo zadrženo 26 osob.

  • 13.09.2019 Bad Fiasko autosalonu IAA ve Frankfurtu vedlo k rezignaci prezidenta VDA Bernharda Mattese.

  • 13.09.2019 Good Nadační fond Škoda Auto předal Klaudiánově nemocnici v Mladé Boleslavi 4 miliony korun.

Facebook Instagram

Mercedes-Benz GLB se třemi řadami sedadel

Mercedes-Benz GLB se třemi řadami sedadel

Chce oslovit zájemce o Škodu Kodiaq

Stojí na platformě třídy A, rozměrově zapadá mezi GLA a GLC a vnitřního prostoru má na rozdávání. Svými rozměry a zaměřením se stává prémiovým konkurentem pro „lidovou“ Škodu Kodiaq. Je tu Mercedes-Benz GLB.

Na délku měří 4634 mm, široký je 1834 mm a vysoký 1658 mm, přičemž rozvorem 2829 mm převyšuje i rodinné MPV třídy B. Díky těmto rozměrům existuje možnost vybrat si verzi s trojicí řad sedadel. Ta zadní prý nabídnou dostatek místa pro osoby do výšky 168 cm. Vzadu jsou držáky na pití i USB porty, takže chybět jim nebude nic. Verze s dvěma řadami sedadel nabídne zavazadelník o objemu 560 litrů (1755 litrů se sklopenými sedadly). 

Palubní deska se nese ve stylu moderních Mercedesů, takže majestátnost ani kvalitní materiály zde rozhodně nechybějí. Samozřejmostí je informační systém MBUX, jenž spolupracuje s dvojicí obrazovek před řidičem.

O pohon se starají benzinové i naftové čtyřválce s přeplňováním. Základ tvoří GLB 200 (1,3 litru, 163 koní, sedmistupňová automatická převodovka, pohon předních kol). Výkonnější zážehovou verzí je GLB 250 (2,0 litru, 224 koní, osmistupňová automatická převodovka, pohon všech kol). Vznětové motory zastupuje dvoulitrová dvojice GLB 200d a GLB 220d. Obě jednotky jsou spárované s osmistupňovou automatickou převodovkou a výkon 150, respektive 190 koní posílají na všechna čtyři kola. Slabší provedení bude dostupné i s pohonem předních kol. 

Verze s pohonem všech kol mají Off-Road Engineering Package, který zahrnuje systém, jenž rozděluje točivý moment mezi nápravami a upravuje elektronické pomocníky tak, aby zajistil co nejlepší trakci. Nechybí ani asistent rozjezdu do kopce či sjíždění z něj. 

 

 

 

Komentáře ke článku