Novinky

  • 19.01.2021 Neutral Průměrná cena povinného ručení v ČR klesla v prosinci meziročně o 953 Kč na 6702 Kč

  • 14.01.2021 Neutral Litr benzinu se v ČR prodává v průměru za 27,92 Kč, litr nafty za 27,23 Kč

  • 11.01.2021 Neutral Šéf Tesly Elon Musk se podle agentury Bloomberg stal nejbohatším člověkem na světě

Facebook Instagram

Škoda Auto přidala do infotainmentu Marketplace

Škoda Auto přidala do infotainmentu Marketplace

Zprostředkuje řidiči různé komerční nabídky

Řidiči vozů vybraných modelových řad značky Škoda v České republice mohou využívat palubní infotainment k přístupu k různým nabídkám na základě polohy svého vozu, a to prostřednictvím aplikace Marketplace.

Pokud auto například potřebuje doplnit palivo, je motorista upozorněn na nejbližší partnerskou čerpací stanici a jí poskytovaný bonus. Informace se objeví na hlavním displeji a uživatel ji dotykem prstu přijme. Palubní navigace následně vypočítá nejlepší cestu na místo.

Ještě před příjezdem přijde na mobil email s čárovým nebo QR kódem. Ten zákazník naskenuje při placení a tím výhodu uplatní. Zohledňovány jsou nejen údaje o vozidle, například stav pohonných hmot, ale také další parametry, jakými jsou souřadnice GPS a zprávy o počasí. 

Marketplace má zákazníkovi umožnit přístup k výhodným nabídkám

Služba je už teď k dispozici v nejnovějších verzích infotainmentu vozidel Scala, Kamiq, Superb, Karoq a Kodiaq. Zájemce musí nejprve aktivovat Škoda Connect a zaregistrovat se na Škoda Marketplace. Poté program analyzuje jeho návyky, trasy a každodenní rytmus, aby mu sestavil nabídky na míru. Do té doby mu budou poskytovány v obecné podobě.

V současnosti se Škodou Auto na tomto projektu spolupracují řetězec čerpacích stanic OMV, provozovatel ručních automyček Automyčka Express a síť ovocných barů Fruitisimo. V budoucnu přibudou i hotely a restaurace.

Komentáře ke článku